Tijd voor Opzij 3.0

Mailing gericht aan potentiële adverteerders in Opzij:

Dit is het eerste nummer van Opzij waarin u mij, Margriet van der Linden, als hoofdredacteur tegenkomt. Een goede reden om u – opnieuw – kennis te laten maken met Opzij.

In de komende maanden zal Opzij enkele veranderingen ondergaan: nieuwe rubrieken, andere invalshoeken en enkele cosmetische verbeteringen. Een ingreep die we op de redactie Opzij 3.0 noemen; een verwijzing naar de derde feministische golf die hopelijk net zo verfrissend zal zijn als de eerste twee.

Wat blijft is de – unieke – bladformule. Opzij is het enige échte opinieblad voor vrouwen; politiek, werk, cultuur, psychologie, gezondheid en relatie met als speerpunt de positie van de vrouw in de maatschappij. Die positie heeft de afgelopen decennia de nodige aardverschuivingen ondergaan, en dat geldt ook voor het profiel van onze lezeressen. De huidige generatie Opzij-lezeressen is breed geïnteresseerd, hoog opgeleid, wordt goed betaald en weet ook op naaldhakken haar mannetje te staan.

Voor u – adverteerder, reclamemaker of mediaplanner – biedt Opzij een aantrekkelijk platform voor uw printcampagnes. Elk nummer wordt grondig gelezen door zo’n 286.000 personen: 211.000 vrouwen en –mooi meegenomen – ook zo’n 76.000 mannen.

Is het tijd voor Opzij 3.0? Ontdek de interessante proposities die onze advertentieafdeling u kan bieden. Bel met [naam], (020) [nummer] of kijk op weekbladpers.nl/opzij.

Graag tot ziens in Opzij!

Margriet van der Linden

hoofdredacteur

www.weekbladpers.nl

Mailing Opzij, najaar 2008, Weekbladpers Tijdschriften, tekst Moniek Moorman

 

 

%d bloggers liken dit: